Pagrindinis » Straipsniai, Sveikatos patarimai » Vidinė kūno higiena – kepenų valymas (2)

0

Kepenų valymo metodika

Dėmesio! Kepenų valymo veiksmingumas priklausys nuo tikslaus šios instrukcijos taikymo ir nuo kiekvieno etapo įvykdymo:

Pirmas etapas. Pasirengimas – organizmo „sušvelninimas“. „Sušvelninti“ organizmą galima pirtyje (sausoje ar garinėje) arba karštoje vonioje. Tokių procedūrų reikia mažiausiai dviejų (5-7 dienos prieš kepenų valymą). Svarbiausia, kad po tokios procedūros pajustume atsipalaidavimą, viso kūno įšilimą. Paskutinį „sušvelninimą“ reikia atlikti pagrindinės valymo procedūros išvakarėse.

Antras etapas. Likus 2-3 dienoms iki numatomo valymo reikia valyti kuo daugiau augalinio maisto. Pašalinti iš valgiaraščio mėsą (visų rūšių) ir žuvį. Galima valgyti: kiaušinius, riebų sūrį, raugintus pieno produktus (raugintą pieną, kefyrą, jogurtą, varškės sūrį).

Trečias etapas. Geriausia valymo imtis savaitgalį penktadienį arba šeštadienį ir sekmadienį.

Valymui prireiks:

  • 200 g aliejaus, bet kurios rūšies,
  • 6 citrinos (apie 1 kg),
  • česnako skiltelė pauostymui,
  • dvi taurelės po 50 ml,
  • termoforas arba elektrinė šildyklė,
  • stiklainis su dangteliu.

Valymas užtrunka dvi dienas.

Pirmoji diena

  • Paskutinį kartą valgyti ne vėliau kaip 14.00 val.
  • Po 14.00 val nieko nevalgyti.
  • Pajutus alkį gerti tik sultis! Geriausia šviežių morkų, obuolių sultis ar virintą vandenį.
  • Jei pajusite silpnumą, pirmiausia nesinervinkite. Tai ženklas, kad valosi organizmas, kuris, negaudamas maisto, „pradėjo misti“ Jus nuodijančiais toksinais. Kad nuo jų kūnas išsivaduotų, reikia jam padėti. Kuo daugiau dienų vaikščiokite, nuolat judėkite, kad energija nebūtų eikvojama tik organizmo šildymui (vaikščioti reikia šilčiau apsirengus).
  • Jeigu vakarop pradės skaudėti galvą, pasidarykite klizmą. Jeigu skausmas nenuslūgsta, išgerkite stiklinę karšto virinto vandens, įmaišę šaukštelį medaus bei šaukštelį obuolių acto. Tik kraštutiniu atveju vartokite nuskausminamuosius vaistus.
  • Prieš miegą būtina pasidaryti klizmą – pusantro litro vandens, pusė šaukšto citrinos sulčių.

Antroji diena

  • Nubudę galite mažais gurkšneliais išgerti stiklinę karšto virinto vandens.
  • Pasidaryti klizmą (pusantro litro vandens, pusė šaukšto citrinos sulčių) ir išeiti pasivaikščioti,
  • Iki 14 valandos galima gerti sultis (morkų, obuolių ar jų mišinį).
  • Apie 14 valandą nebeatlikinėkite jokių pareigų, susijusių su namų ruoša ar darbu. Venkite nemalonių pokalbių, stresų. Visiškai atsiriboti (sutelkti dėmesį į save).
  • Tarp 15 ir 18 valandos reikia keletą kartų po 20-30 minučių pagulėti. Atsipalaiduokite, bandykite prisiminti gražiausias, maloniausias savo gyvenimo akimirkas. Tuo metu pašildykite kepenis termoforu ar elektrine šildykle (atminkite, kad kepenų sritis yra dešinėje pusėje, per du pirštus žemiau nuo apatinio šonkaulio).
  • Apie 18 valandą į indą su karštu vandeniu įstatykite buteliuką su aliejumi (tegul jis pamaži įkaista).
  • 6 citrinas 10-15 minučių palaikykite verdančiu vandenyje (pasidarys sultingesnės).
  • Tuo metu paimkite česnako skiltelę, išspauskite sultis.
  • Pasiklokite lovą, kurioje teks gulėti procedūros metu.

18.30 val. turi būti paruoštos:

  • 2 taurelės po 50 ml (viena aliejui, kita citrinos sultimis),
  • elektrinė šildyklė ar termoforas,
  • 200 ml aliejaus,
  • citrinų sultys, 100-150 ml.

Apie 18.30 val. po dušu gerai įkaitinkite kūną ir atsigulkite.

Toliau visus procedūros „žingsnius“ reikia atlikti griežtai taikantis tokio sekos:

  • Apie 19.00 val. pakilti, į vieną taurelę įsipilti aliejaus (40 ml), į kitą – citrinos sulčių (20-30 ml).
  • Išgerti aliejų ir užsigerti citrinos sultimis.
  • Po to vėl atsigulti ir pašildyti kepenis.
  • 19.15 val. vėl išgerti aliejų (40 ml) ir citrinos sultis (20-30 ml). Atsigulti ir pašildyti kepenis; taip kartoti kas 15 minučių, kol neišgersite viso aliejaus bei sulčių.
  • Jeigu po eilinės porcijos (dažnai po ketvirtos) sukils šleikštulys, atsidaryti stiklainį su česnaku ir apuostyti. Jeigu šleikštulys nepraeina, apsiribokite išgertais kiekiais. Reikia gultis į lovą ant dešinio šono, priglausti elektrinę šildyklę ar termoforą prie kepenų srities ir žiūrėti televizorių ar skaityti knygą.
  • Tarpas nuo 21 iki 23 valandos nemaloniausias. Gali pasireikšti rėmuo, silpnumas, prakaitavimas. Teks viską ištverti (sveikata svarbiau). Kai kuriems žmonėms, ypač su prastai „veikiančiomis kepenimis“, gali kilti „kepenų kvėpavimo“ pojūtis (silpni virpesiai po dešiniuoju šonkauliu).
  • Svarbiausia nesibaiminti, nusiraminti, „pasikalbėti“ su kepenimis.
  • Tarp 21 ir 24 valandos geriausia nebevaikščioti, o daugiau gulėti.
  • Naktį apie 1.00 val. pajusite norą išsituštinti. Eikite į tualetą. Išsituštinę pasidarykite klizmą ir gulkitės miegoti.

Kiekvieno organizmas individualus, tad jo „priežiūrą“ atlikite vadovaudamiesi sveiku protu ir nurodymais.

Vidinė kūno higiena – kepenų valymas (1)

Vidinė kūno higiena – kepenų valymas (3)

Naudota literatūra: Michalas Tombakas “Kaip sveikai gyventi 150 metų” (2005 m. Vilnius: “Asveja”)

Žymos:


komentaras uždarytas

Check out the wordpress section on iPageTraining that's what I did.