į pradžią turinys susisiekite  
Sveikata
Patarimų gidas: Ką valgyti, kad jaustumeisi puikiai ir atrodytum ne ką prasčiau? (1)
Patarimų gidas: Ką valgyti, kad jaustumeisi puikiai ir atrodytum ne ką prasčiau? (1)

Nepaisant to, ką matai per televiziją, girdi per radiją ar gali perskaityti internete, nėra jokios paslaptingos formulės ar ypatingos tabletės, kuri padėtų būti sveikam, gerai atrodyti, jaustis laimingam ir numesti svorio.

Tačiau vis dėlto nėra jau taip sudėtinga norint viso to pasiekti, kaip kartais gali pasirodyti.

Žinoma, kaip ir visur, taip ir siekiant gerai atrodyti bei puikiai jaustis, reikia įdėti nemažai darbo. Štai keletas patarimų, kurie padės pakeisti tavo kasdieninį gyvenimą į gerąją pusę

plačiau
 
Patarimų gidas: Ką valgyti, kad jaustumeisi puikiai ir atrodytum ne ką prasčiau? (2)
Patarimų gidas: Ką valgyti, kad jaustumeisi puikiai ir atrodytum ne ką prasčiau? (2)

Nepaisant to, ką matai per televiziją, girdi per radiją ar gali perskaityti internete, nėra jokios paslaptingos formulės ar ypatingos tabletės, kuri padėtų būti sveikam, gerai atrodyti, jaustis laimingam ir numesti svorio.

Tačiau vis dėlto nėra jau taip sudėtinga norint viso to pasiekti, kaip kartais gali pasirodyti.

plačiau
 
Kaip susigrąžinti sveiką gyvenimą?
Kaip susigrąžinti sveiką gyvenimą?

Dabartiniame amžiuje nenumaldomai plinta “civilizacijos” negalavimai ir ligos – mus kankina stresas, chroniškas nuovargis, depresijos, nemiga, pažinimo sutrikimas, dėmesio koncentracijos stoka, įvairios priklausomybės ir t.t.

Vaistai padeda, bet gydymas ilgas ir turi šalutinį poveikį – kenkia kitoms mūsų organizmo funkcijoms. Išgydę vieną ligą, netrukus turime kovoti su kita.

plačiau
 
Sąnarių skausmo priežastis – magnio trūkumas?
Sąnarių skausmo priežastis – magnio trūkumas?

Magnio balansas – geros savijautos garantas!

Nedaugelis žino, koks svarbus yra magnio vaidmuo žmogaus gyvenime. Tai svarbiausias elementas, dalyvaujantis daugiau nei 300 biocheminių reakcijų. Ypatingai jis svarbus atraminio judėjimo aparato, širdies ir kraujagyslių, nervų sistemos veiklai. Magnis reguliuoja kalcio apykaitą, dėl jo trūkumo vystosi osteoporozė ir uždegiminiai-distrofiniai judėjimo aparato susirgimai. Tik magnis padeda organizmui sėkmingai įsisavina kalcį. Trūkstant magnio, organizmas ima naudotis sukauptomis jo atsargomis. Be to, šį mineralą iš kasdieninio žmogaus raciono pasisavinti yra gana sudėtinga, iš organizmo jis taip pat gana greitai pasišalina dirbant sunkų fizinį ir protinį darbą, stresuojant, gausiai prakaituojant, vartojant daug saldumynų, kavos, alkoholio ir pan. Tuomet ir atsiranda magnio trūkumo sukeltos ligos.
plačiau
 
Gydytojas – vanduo (1)
Gydytojas – vanduo (1)

Vanduo: nuodas ar vaistas?

Kiekvienas norime atrodyti jaunas ir nesenti. Todėl nuolat ieškome stebuklingų jaunystės receptų, taikome įvairiausias dietas, vartojame brangią kosmetiką, kremus ir kt. Bet šiomis priemonėmis kovojama vien tik su senėjimo padariniais. Organizmo senėjimas prasideda mūsų viduje. Viena iš pagrindinių priežasčių yra vanduo, kurį geriame ar su kuriuo ruošiame valgį.

plačiau
 
<<  <  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >  >>