į pradžią turinys susisiekite  
Sveikata
Žalioji kava, kas ji?

Kas yra kava, kavos pupelės puikiai visi žinome. Jeigu žodyne paieškotume žodžio „žalias“ reikšmės, gautume daug įvairių reikšmių, tarp kurių yra ir tokia „termiškai neapdorotas: nevirtas, nekeptas, nelydytas, nedegtas ir pan.“ Taigi, Žalioji kava yra ruošiama iš neskrudintų kavos pupelių. Žalios neskrudintos kavos pupelės yra puikus natūralus antioksidantas: kovoja su laisvaisiais radikalais kraujotakoje, teigiamai veikia mūsų organizmo procesus: senėjimą, širdies ir kraujagyslių bei raumenų veiklą, stabdo riebalų įsisavinimą organizme, stimuliuoja riebalų apykaitą kepenyse. To dėka spartinama medžiagų apykaita. Neskrudintose pupelėse yra unikali lieknėjimo medžiaga. Tai - chlorogeno rūgštis. Chlorogeno rūgštis dalyvauja cukraus kiekio kraujyje reguliavimo procesuose, padeda jį normalizuoti. Esant normaliam cukraus kiekiui kraujyje patiriamas sotumo jausmas – taip mažinamas apetitas ir galima efektyviai kontroliuoti kūno svorį, taip pat kofeino dėka padidėja mūsų aktyvumas – galime būti fiziškai, emociškai ir psichiškai efektyvesni.


Japonijos kompanijos "Oryza Oil & Fat Chemical Company Limited" mokslininkas Hiroshi Shimoda teigia: "Chlorogeninės rūgšties savybės nekinta kambario temperatūroje, tačiau rūgštis ima nykti aukštoje temperatūroje." "Paprastai kavos pupelės yra skrudinamos 240° - 250° laipsnių temperatūroje, o šio proceso metu chlorogeninė rūgštis suyra ir suformuoja rudus, aromatinius "Majaro reakcijos" (angl. Maillard reaction) junginius, - tikina jis. - Skrudinimo proceso metu kavos pupelėms suteikiamas savitas, mums įprastos, juodos kavos skonis ir aromatas, kurio mes negalime užuosti žalioje kavoje."

 

Taip pat žalioje kavoje gausu polifenolių, kurie didina riebalų deginimo normą organizme, yra stiprūs antioksidantai ir lipolizės aktyvatoriai, palengvinantys energijos išgavimą iš riebalų, kuriais, žinoma, tampa pertekliniai riebalai mūsų organizme.

 

Svarbu:

  1. Nereikėtų viršyti nustatytos žaliosios kavos normos per dieną.
  2. Vartodami žalią kavą būtinai gerkite bent jau 2 l vandens per dieną. Vanduo ne tik gyvybiškai reikalingas mūsų organizmui, jis taip pat padeda pašalinti iš organizmo riebalų skilimo metu atsiradusias nereikalingas medžiagas.
  3. Žalia kava nėra tinkama visiems žmonėms. Jaunesniems nei 16 metų asmenims, nėščioms ir maitinančioms krūtimi moterims reikėtų susilaikyti nuo kavos vartojimo. Taip pat ji netinkama vartoti turintiems aukštą kraujo spaudimą, kardialinių (širdies) sutrikimų bei cukriniu diabetu sergantiems žmonėms.
  4. Jeigu išgėrus daugiau nei vieną puodelį žalios kavos jaučiami šalutiniai poveikiai, reikėtų pasikonsultuoti su gydytoju.

Atminkite - procesai vykstantys mūsų kūne yra kiek rigidiški, t.y. reikia laiko, jog įprasta procesų tėkmė persitvarkytų į naują ritmą. Net ląstelės mūsų kūne atsinaujina tik kas trys mėnesiai. Taigi, tiek sportuojant, tiek pradėjus vartoti žalią kavą, rezultatai gali pradėti matytis tik po tam tikro laiko, kuomet organizmas pereis į naują kokybę. Būkite kantrūs siekdami savo tikslo ir po vieno-trijų mėnesių galėsite mėgautis nuostabiu lengvumo pojūčiu.

Rekomenduotina žalią kavą gerti bent jau vieną mėnesį, kad pradėtų matytis pirmieji rezultatai.



Susisiekite su mumis!

Vardas:*
Vardas:*
Įmonė:
El. paštas:*
Telefonas:
* Privalomi laukai
Siųsti